My Beloved Followers

Dimana-mana pon Boleyyyyy...

Kalau dah namanya giler kamera,mana-mana tempat pon boleh pose kan??hehe..ni lah perangai aku & the geng..xkira masa,xkira tempat kot!depan orang pon kami belasah jer..haha~LOL!

Aku??aku ni xpayah cakap la..sampai kawan-kawan aku pon da menyampah nak jalan ngan aku..asyik suruh diorang tolong snapkan pic aku jer..haha..nasiblaaa kan..nak buat camne..korang pon same kot!

Kat mane jer kami pergi mesti kena ada gambar!Bajet nak buat kenangan la konon..haha..muka taik pon xpe,asal kami puas hati..lalala.mane-mane jer..kat shopping complex,kat tasik,kat bilik kuliah,kat tandas pon boleyy ok!hee~tapi xboley upload la kat dalam tandas tue!;P

Nak tengok gambar kami??mase tue tengah tunggu bas nak balik kolej.. hujan renyai-renyai pulak tue.Pon boleyy!pon boleyyy!haha..Nah tengok!!hee

lalalala




                                                 ko rase ko cun sangat ke Sue wei???haha!


   ni la kawan kawan aku..
                                            


haha..adoyaiii punnnnn..:P(kesian mat salleh tue jd mangsa)

boleh bla!!


ngeh3x..


ok.tue jer..bus dah datang..haha!
ok ler tue,atleast boleh dijadikan kenangan adabi nanti dah tua2 kan..eh silap!kenangan abadi..hee~
p/s:next entry:pose dalam tandas!!tungguuuu!!haha!

Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

0 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...