My Beloved Followers

Aku Stress!!

Tak tahu kenapa,sejak 2 3 hari ni aku ase macam dah tak larat nak buat kerja yang bertimbun tinggi macam Gunung everest tue!,malas nak buat kerja.macam macam hal kena buat!fikiran aku bercelaru giler!berserabut kepala otak ni..yela,tambah tambah dah nak final exam..prof pulak bg assigment bagai tak ingat..adeh!!
aku ase macam nak balik kampung jer tenangkan fikiran...
malam malam mulalah feeling..rindukan family kat kampung..bila dapat lihat muka diorang,conform hilang beban ni..



AWAS!aku sedang dilanda stress yang melampau!jangan dekati aku..:P

Sekarang tido tak cukup,makan pon tak lalu ..erm,bila otak stress,tubuh kita mulalah cepat penat,cepat lemah..arghhhhh!YA ALLAH,kuatkan hambamu ini..




mata aku dah nak jadi macam ni dah..

*ok,tue jer..nak rehat,tido..nak caj bateri ni biar ada tenaga sikit..(ase macam nak tido jer sampai bila bila)...





Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

4 comments:

Farid said...

sian kakak.....jangan la tdor sampai bila2....macam mintak utk mati plakk,,,huhuh

susulemakmanis said...

ad jugak org sayang akak yer??hehe

Farid said...

hehe....tugas sesama insan ISLAM

john cornor said...

hahahah....dahsyatnya mata..takpew susah susah dahulu senang2 kemudian lumrah penuntut

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...