My Beloved Followers

Finally!!Garuda dibaham Harimau Malaya!!

Nunite eberybadi..ok,aku percaya,kebanyakan  entry blog rata rata tengah hangat pasal kemenangan bola malam ni kan..hehe.aku pon nak buat entry pasal bola jgak lah sebelum tido dalam senyuman puas hati..haha!kat FB pon semua post pasal bola..hangat giler!


Finally!kita muncul sebagai Harimau yang berjaya membaham Garuda sekaligus berjaya merangkul pingat emas.Sekalung tahniah diucapkan kepada pemain bola kesayangan semua...kami bangga sama kalian semua.


hero hero malaya

aku yang ala ala pompuan melayu terakhir ni pon giler bersemangat tengok kot.haha.sampai sakit tekak menjerit macam orang histeria bila gol!hehe..yela,semangat kesukanan perlu ada kan..xkan lah nak tengok bola senyaaaapp jer macam  feling layan nustan..haha.so,no wonderlah memekak,meroyan bagai tue kan..

ok.aku boleh cakap yang pasukan negara kita memang tip top la walaupon saingan pon tak kurang hebatnya..tadi takut giler tengok,risau!berkecamuk jiwa raga aku ni tak tenang sampai la perlawanan tu tamat.aku memang akan frust giler babi kalau negara kita kalah tadi!

ase macam nak tercabut pon ada jantung aku ni,longgar habes kepala lutut.kaki aku ni terkuis kuis macam kucing nak berak jer time tengok bola tadi!haha.bila bola kat pihak lawan,aku ase mcam nak masuk jer dalam tv tue nak sepak sepak bola bagi kat pemain kita..kuat betul penangan bola ni kan..minah macam aku pon boleh layan bola mengalahkan lelaki rasenya.hehe

tadi yang tengok bola ngan aku semua kawan kawan pompuan.tengok kat kolej jer tapi macam dok kat stadium kot!ternyata,kaum ini memang lebih mengancam dan mengganas bila tengok bola yer!macam macam gaya..hehe.adoii,nak tergelak pulak ase.gegulz2 ni kepoh semacam tau(termasuklah aku)..hehe.bila buat salah sikit,mula r mulut membebel cakap yang tue yang ni..(main la sendiri wei),pastue arah suh sepak bola ke sana sini(macam die jurulatih)hehe.tapi yang pastinya memang hangat,menggegarkan tadi!boleh pulak geng aku kat sebelah cakap bontot Si Apek seksi!LOL!tengok bontot rupanyer,bukan tengok bola!haha.pastue siap cari cari mana yang pemain yang handsome!adehhh..

by the way,aku memang kagum & tabik spring kat My Incik Apek!(haha).lebiu lah sayang..kamu memang superb!!aku jatuh cinta sama kamu oooooooooo!!putus tunang yer??xpe,saya ada.!lalalala

Fuhh!kamu memang terror!syg kamu ketat ketat!






Dikesempatan ini,aku nak ucap takziah dekat  negara seberang!al-fatihah lah yer!main macam haram!asyik nak bersinetron jer atas padang tue!huh!cukuplah sinetron yang disiarkan di tv tiap tiap hari!so,kalah menang adat permainan kan..terima lah..xnak lepas ni dengar pape yang xpuas hati dari negara Indon ni lagi.udah udah lah!aku benci sama kamu kok!begok!haha.






"sia2 aja sih guwe ambil pemain import ramey" 
(maybe ni la kot kata kata jurulatih indon kepada Bonai, Diego dan lain lain..wakaka!




lautan merah yang tidak melunturkan semangat harimau malaya!
(kesian mamat2 & minah indon ni)
asenya dah banjir stadium tue dengan air mata..hehe


we all proud with u guys!!






 TEAM Malaysia Hebat ..kerana MALAYSIA ade seorang MUSLIM, ade seorang TAMIL, ade seorang GURU, dan yg penting Team MALAYSIA ade khairul fahmi CHE MAT yg sentiasa CERMAT menangkap bola, dan MALAYSIA juga ade baddrol BAHTIAR yg sentiasa BERIKHTIAR menjaringkn gol dari jarak jauh :) dan yg paling Hebat ialah kerana MALAYSIA ade ONG ( Ong Kim Swee ).
(ni la aku ase salah satu faktor kemanangan negara kita malam ni.hahaha)


ape ape pon memang puas hati giler tengok bola tadi!a big congratulations once again!
auuuuummmmmmmmm!!!(rimau betina mengaum ucap tahniah)hehe




We are the champions my friends, & we'll keep on fighting till the end, We are the champions, No time for losers, 'cause WE ARE THE CHAMPIONS of the world! Congrats HARIMAU MUDA. Fuhh, rs mcm dah menang keseluruhan Sukan Sea je. HAHA











Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

6 comments:

khatgrafik said...

Yahh, tu dia semangat Harimau Malaya.. apapun, semangat kesukanan tu penting. Syabas TEAM MALAYSIA. Luv u all wehhh

| Lepak Santai |

susulemakmanis said...

aummmmmmmm!setuju2..hehe

RATU QASEH SAIFUDIN said...

yeayh!!..tahniah harimau muda!...erk..MIA syg?..ni yg i jeles ni..hihi..

Hathim Najmi said...

TAhniah Harimau yang baru tumbuh gigi baru...hahahahaha

Hathim Najmi said...
This comment has been removed by the author.
Farid said...

hidup malaysiaaa

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...