My Beloved Followers

2012,Please Be Nice To Me

Bismillahirrahmanirrahim..
assalamualaikum & selamat malam
SELAMAT TAHUN BARU 2012!!



korang tak pergi sambut malam tahun baru ke??pergi ler keluar,tengok bunga api!main main mercun!haha.conform malam ni dun dam dun dam meriahyer bagai tak ingat kan?dan aku yakin,malam ni pasti banyak benih benih baru akan ditanam,dimanakah anak perempuan anda,adik perempuan anda malam ni??.<---paham paham lah yer.

erm, Ini adalah entri terakhir untuk tahun 2011..sobs sobs sobs!ok,aku percaya rata-rata blogger dok sebok buat entri pasal tahun baru ni kan..kat FB pun ape kurangnye,masing masing dok post pasal azam mereka la ape la..suka baca,macam-macam karenah,macam macam azam mereka kan.ok,aku pon xnak ketinggalan.azam aku tahun baru ni,nak ke langit!nak jadi retis!nak pikat anak raja!LOL!


Ramai sangat aku tengok kawan kawan aku duk post kat FB,buat entri azam itu azam ini,bla bla bla..jika ditanya pada aku ape azam tahun baru aku?jawapan aku senang jer.azam aku same jer setiap tahun.sebabnya,setiap apa yang aku impikan dan yang aku azamkan tu tak tercapai sepenuhnya pon lagi.Jadi,aku komited dengan azam azam aku yang dulu dan nak sempurnakannya.Istiqamah dan beramal itu yang penting bukan?pesan aku pada semua,usahlah mendabik dada dengan melaungkan azam dan letak target yang tinggi tinggi,ape guna mendabik dada kalau dada kosong dan masih belum diisi sepenuhnya.aku hanya mendoakan agar tahun yang akan datang lebih baik dari tahun sebelumnya dan kita semua menjadi lebih mulia disi ALLAH.amin..Ape ape pon,selamat tahun baru pada semua..^_^




2012,please be nice to me..








Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

5 comments:

Cik Bhulat said...

cuka ayat benih2 baru..hope tahun depan lebih baik dr tahun ni la..hope tak de bertambah kes buang benih mcm tahun ni =]

hepy new year...

susulemakmanis said...

amin=)

Ku Azhar said...

slmt tahun baru!!! :)

susulemakmanis said...

ku azhar:eh2,sifu datang la!bangga jup!hehe.thanks ku sbb sudi singgah blog yg xseberapa ni=)

cik pinaz said...

huhu . moga x dk benih baru yg tidak halal ..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...