My Beloved Followers

Aktiviti Hujung Minggu

salam semua..

ok,entri sebelum ni aku ada cakap yang aku ada join satu event weekend ari tue kan..sory lambat cikit update.
nak tahu event ape??event Pertandingan Futsal TAHA anjuran Berita Harian & Tabung Haji yang berlangsung di Galaxy Futsal Bangi.
aku main futsal ke?eh x..aku jadi crew!
agak meriah event tue..ramai anak muda yang join!hadiah die pulak agak lumayan!lau sape sape yang ada baca Berita Harian conform tahu pasal event ni..

so,ni nak show off cikit gambar sekitar hari kejadian..hehe












ok dah.tue je pic yang ada!xsempat nak amek gambar banyak banyak cuz buzy time tu..

pada hari tue jugak,aku sempat buat giler!aku karoeke di lautan-lautan orang!haha.saje saje jer.aku kan suka nyanyi even suara macam katak!
ok..dengarkan..special untuk sape sape yang jenguk entri kali ni..haha
tapi seriusly,lepas aku nyanyi..terus hujan lepas tue!haha!so,lue pikirlah sendiri!!suara aku sangat tak sedap atau ujan rahmat barangkali!euwww!hehe

video

sory..xleh rotate.hee~sakit telinga kan??lantak r!haha..ok.tue jer.bai sayang sayang semua...umuahh!

Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

4 comments:

IMANSHAH said...

kim salam yg sebelah

susulemakmanis said...

ol..die kim slm balik.=)

GincoMerahJambu said...

eh mcm best je karnival tu..siap nyanyi lagi..hehe

Aisyah Norzilan said...

wahh,saya ahli klab taha.nape tak tau pon ada event kat situ,,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...