My Beloved Followers

Anakku "Si Lappy" sudah nazak...:(

hai..selamat malam semua...
entri ni ditulis dikala aku dalam kecelaruan mental dan keserabutan otak..LoL!

erm..sedih sangat2..dah 3 hari Si Lappy aku rosak..dah sakit tenat dah,..tak tahu la ape penyakit die..adoiiii!susah betul macam ni,,semua kerja susah,tak jadi lau xde dia..

Si Lappy ni penting sangat bagi aku..dah macam nyawa,dah macam anak aku sendiri dah..p mane mane mesti kena bawak die lebih penting dari pakwe aku kot!haha!mane taknyer,lau xde die,macamane la nak siapkan assigment,nak search bahan,nak online FB, nak usya blog kawan2 dan macam macam lagi lah kan..

tak tahu la kenapa..nak on pon tak boley..adoiii..

so tadi,Anakku Si Lappy ni dah dimasukkan ke hospital dah..bagi rawatan..harap2 cepat sembuh la nanti..kesian kat mama ni susah lau kamu tak ade tau..janganlaa meragam kuat sangat sayang,mama dah xde duit nak tanggung kos perubatan kamu..papa kamu dah la xde kat sini..uwaaaaaaa...
nasib baik  kawan mama pinjamkan lappy die kejap..

p/s:dah lame xon blog,baru aku perasan follower aku makin xde..ade 49 jer..aik??korang tengok follower aku brape??nape ada 49??sepatutnya ada 188 orang..pelik2.ke setting kat blog aku lari??..7H$K@^&*#!!

Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

2 comments:

shahrazali said...

hi..salam...

lappy awk merajuk kot...hehe..awk ada cakap nk beli laptop bru ker?? hehe...

Ade jek follower awk..201 tu..hehe..
sebelum ni blog2 ni bengong sket..hehe..

susulemakmanis said...

wish can get anak baru..Ipad!haha!..erk,da ok da skrg..:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...