My Beloved Followers

jangan simpan kuku panjang!!!

assalamualaikum..salam Jumaat buat semua..moga kita semua sentiasa diberkati olehNya..amin..

Erm,di hari jumaat ni,ape ape jer kite buat mesti dapat lebih banyak pahala kan..lebih berkat la..sama jugak kalau kita potong kuku..
sometimes, mesti orang tua tua galakkan kita potong pada hari jumaat..betul x??sebabnya, hari Jumaat ni penghulu segala hari..berkat kalau buat apa-apa kebaikan..


ok..berbalik pada kisah potong kuku tadi..aku nak tanya,ada tak korang simpan kuku panjang panjang??kebanyakannya macam tue la..simpan panjang-panjang macam jari hantu!style,cantik katanya!tak faham aku..
macamane la diorang basuh berak,then makan!errrrrrr..jijik!

haaa..korang yang simpan kuku panjang-panjang tue..
udah udahla.potong cepat cepat.tak elok,xbaik.kotor!cer tengok gambar ni..


grrrrr..akibat simpan kuku panjang2!



haa..nak simpan kuku panjang panjang lagi???mane la tahu kan tetiba terkoyak macam gitu..sakitt wooooo..ngilu kot rasenyer!



p/s: erm,xsuka simpan kuku panjang-panjang sebab susah nak jaga..pas tue,mesti jari asyik gatal jer..tak selesa!
kalau boleh,amalkanlah amalan memotong kuku pada hari Jumaat ok..sekian...

Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

5 comments:

ShahzCudin said...

pehh!!!! ngeriiiiii weyhh!!

cik pinaz said...

ngeri la pula tgk gambar tu .>.<

syieda ;) said...

eee! ngeri nya!! takut nk tengok! cepat cepat scroll ke bawah. HAHA XD

Farid said...

gmbq tu paling menyeramkan

miSs aMaL said...

whoahh...xbole tgk lama2.seram kot.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...