My Beloved Followers

tudung VS muka

hai semua..ok.lau kita tengok sekarang,macam-macam jenis fesyen tudung ada kan??sampai tak sempat kite nak ikut trend nyer..

tapi,kebanyakan wanita aku tengok,main rembat jer..main belit jer..tak tengok dengan kesesuaian bentuk muka mereka..macam aku ni memilih sikit.susah sebab muka aku bulat,pipi aku tembam!kalau xkena pemilihan tudung,aku akan nampak macam Doraemon!macam Teletubies!LOL!

ok..ni aku nak mohon pendapat dari korang,mane lebih sesuai aku gayakan tudung..tudung bawal ke, ariani ke, selendang ke,pashmina ke,
shawl atau sebagainya..

1

2

3

4

5


6



 7

8


ok..dalam banyak banyak pilihan diatas..pilihan mane yang paling sesuai dan paling tidak sesuai aku gayakan tudung..mohon pendapat.thanks:)







Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

9 comments:

akubest501 said...

no 7 paling cun....

junowncelf said...

suka yg pkay shawl oren 2...
heheh..

Yana yani said...

no 7

Sya Hyo-Sonn said...

no 3 n 7 is most beautiful for you sis >_<

syieda ;) said...

no 7! cunnnn! :) no 6 pun ok jugak.
*muka akk nk sama cam kwn syieda. syieda panggil kak kiera ;)

cik pinaz said...

semua oke cuma tak sesuai pakai ank tudung syiria yg melekat kat dahi tu .. nmpk bulat ..
sama mcm pnaz x sesuai juga .. huhu

Farid said...

setiap gmbaq muka nmpak lain...tapi semua cun la....hehe

Farid said...

setiap gmbaq muka nmpak lain...tapi semua cun la....hehe

ema said...

suka no 7 ! cantek :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...