My Beloved Followers

Anwar Dibebaskan Dari Tuduhan

salam semua..salam 1 Malaysia!
^_^


ok.keputusan yang dinanti nantikan selama ni dah terjawab.Anwar Ibrahim dah dibebaskan.Mahkamah tinggi Kuala Lumpur hari ini melepaskan dan membebaskan Ketua Pembangkang tersebut daripda tuduhan meliwat bekas pembantu peribadi beliau Mohd Saiful Bakri Azlan atas alasan tiada keterangan yang menyokong keterangan mangsa.



Erm,keputusan ni semestinya menjadi berita gembira bagi keluarga Anwar Ibrahim dan para pengikutnya..dan pasti juga berita yang tidak menjangkakan dan mengejutkan  oleh beberapa pihak..bersalah atau tidak..ALLAH S.W.T lebih mengetahuinya..

Walau apa pun bagi aku,dah jelas..dah cukup nyata dah..mata kita ni tak boleh menipu..mungkin mereka yang buat silap yang terlepas didunia ni boleh bersorak gembira dan melepaskan nafas lega..tapi diakhirat jangan dilupa..Allah dah menentukan segalanya..


::gambar hiasan semata mata..errr::



p/s:erm,makin ramai la penyangak penyangak berleluasa nanti kan?opps!sory.tak meyokong mane mane pihak tapi dah jelas politik yang dimainkan pihak pihak tertentu sangat melampau dan keterlaluan..kotor cara permainan mereka.

ni..aku jumpa ni...errrr

hanya mampu berdoa negara kita terus aman dan sejahtera..sangat takut kalau negara kita ni jadi macam negara negara luar!tapi tak mustahil jika dilihat senario politik pada hari ini.


Ya ALLAH ya tuhanku..engkau selamtkanlah negara tanah airku yang tercinta ini daripada sebarang kemusnahan..amin..




Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

5 comments:

illa omar said...

Dunia ohh dunia.. Politik pnya hal, taik ayam pon boleh jadi emas kot ;P Whatever it is, Allah Maha Mengetahui ;)

ummiP3 said...

tu ler dh lah nk dekat PRU nie..risau plak...huuuu

Cik Nurul said...

kebenaran hanya terbukti di akhirat kelak.. hmmm

~dunia aje semua ni..

Cerita Alam said...

yang dirasa sebenarnya tak nyata..

Eera Shera said...

baru je dftr sbg pengundi...dan sbenanya x sokong mana2 pun...x suka la politik..xde 1 pn betol..tak tau la sape sebenya yg lyk jd pemimpin ngara kita ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...