My Beloved Followers

Dah dapat Baucar Buku!yeayy!

salam..good nite everybody!
^_^

okay!dah dapat baucar buku Malaysia tadi!korang dah dapatke??alhamdulillah..rezeki..thanks to our goverment!dengan pemberian kupon buku sebanyak RM200 kepada student ni,amatlah bermakna dan sangat kami hargai..yelah,sebelum ni,nak beli buku pon sen tak cukup kan!asyik photostat jer sebab nak jimat!hehe.(beli baju,make up,topup boleh pulak kan)hehe



insyaallah,kami tak akan sia sia kan pemberian ini.(memang kena beli buku jer,baucar tak diterima untuk beli benda lain)


SYARAT SYARAT PENGGUNAAN BAUCAR BUKU

1. Sahlaku baucar ini adalah sehingga 31/03/2012
2. Baucar ini tidak boleh ditukar dengan wang tunai.
3. Baucar ini tidak boleh ditukarmilik.
4. Baucar ini tidak sah jika tidak ada cop rasmi sekolah/kolej/Universiti.
5. Baucar ini adalah hakmilik Kerajaan Malaysia.



p/s: so,pada sape2 yang tak dapat lagi tue,pergila dapatkan cepat cepat dari institusi pendidikan masing masing ok.moga dengan bantuan ini dapat ringankan beban kita & menjadi dorongan untuk kita lebih gigih dalam mencapai kejayaan.^_^




Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

6 comments:

fyy mokhtar said...

>_< macam best je baucer tu. hehehhe

EZAD AMIR said...

wahhh untung la dia dpt baucer...
jeleznya...

hanihyzaf said...

best ! lepas ni da boleh beli byk buku . bace jgn tak bace . hihi

fae jamal said...

mcm best la baucer tu kann..ehhe;)

Eera Shera said...

bleh bli alat tulis skali ;)

Eera Shera said...

bleh bli alat tulis skali ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...