My Beloved Followers

Gelagat Student

hai!peace yoo~!
^_^

ni la kebanyakan gelagat gelagat student.aku pon same!hehe


Masa umo 5 taon
→Bila laa aku nak masok tadika ni

Masa umo 6 taon
→Bila laa nak masuk sekolah rendah
... ... ni, ada exam (:

Masa umo 12 taon →Bila laa nak masuk sekolah
menengah, syok tengok kakak2 pakai
kain biru muda tu

Masa umo 15 taon
→Bila la nak PMR, tak sabar lepas PMR
bnyk aktiviti pastu nak pndah sekolah (:

Masa umo 16 taon
→Bila la nak tingkatan 5 nehh, nak
abes sekolah cepat

Masa umo 17 taon
→Takod ar SPM, rasa cam nak pi form 4 balek

Time tgh SPM
→Bila laa nak habes paper ni, lepas ni
tak de lagi SEKOLAH dlm idop 

Masa dok alam Universiti
→xsbar nak konvo ni,nak kerja,nak kawen!

Bila bukan lagi seorang student
→Rindu laa kat sekolah, rindula nak belajar..

KALAULAHH MASA TU KITA BOLEH PUTAR KAN
BEST' :D




betoi x??tak betul??elehhh..jangan tipu..situasi kat atas semua korang alami kan??hehe



Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

5 comments:

ShahzCudin said...

bila lah itu, bila lah ini..haha..

iz said...

hehe..
nampak benar manusia tak pernah puas dengan apa yang dimiliki oleh sekian2 waktu tu.. =)

Cik Puan Muda Umi said...

hehe..btol btol..rindu skola menengah dulu..T____T

Syairah Suhaimi said...

same la kite

Eera Shera said...

btol sgt..skrg belom keje lg dah rndu zmn skola..zmn belaja la plg manis dlm idop kan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...