My Beloved Followers

Maksud pemberian/hadiah lelaki kepada perempuan




BERIKUT ADALAH MAKSUD PEMBERIAN/HADIAH LELAKI KPD PEREMPUAN

✔ JAM TANGAN → Tanda mengingati setiap masa dan waktu
✔ CINCIN → Tanda ikatan kasih yang abadi
✔ GELANG → Tanda mesra
✔ RANTAI LEHER → Ikatan cinta yang perlu perhatian
✔ SUBANG → Tanda penghargaan dan penghormatan
✔ KASUT → Sentiasa mengambil berat/prihatin
✔ PAKAIAN/KAIN → Semoga kasih berkekalan dan dekat selalu
✔ PAYUNG → Tanda kasih dan sentiasa ingin melindungi
✔ MINYAK WANGI → Tanda cinta
✔ BINGKAI GAMBAR → Sentiasa merindu dan tak ingin berjauhan
✔ BUKU → Bersifat terbuka dan bertolak ansur
✔ BUNGA → Tanda perkenalan dan tanda sayang
✔ COKLAT → Semanis cintamu
✔ LAGU/CD/KAD UCAPAN → Mengabadikan cinta dan kenangan
✔ SEJADAH DAN AL-QURAN → Tandanya kekasihnya itu menyayanginya dunia dan akhirat
✔ HANDPHONE → Tandanya kau jangan lari dari ku!!!! Akan ku mencari mu walau dimanapun (melainkan kalau handphone itu ditutup)


#by the way,aku tengah nanti nanti kan si dia bagi hadiah ipad kat aku..tue baru tandanya dia betul betul sayang kat aku..hehe.takleh bagi ipad,iphone 4 pun jadi lahhhh:P




Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

5 comments:

Yana Libra said...

demand tu..nak ipad~~ hehe :p

susulemakmanis said...

kan??hehe..alaaa.bkn selalu..:P

Syafiq Ahadin said...

nape nak iphone? samsung lagi best! hehe!

nuyui a.k.a miss YUI said...

haha..nak minta gak la..huhu..

^^eKaTiKaH^^ said...

wah! semuanya ada mksd yg tersendiri. tp kalau xde bf mcm mne erk?? heehee :P

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...