My Beloved Followers

Saya Doakan Awak Bahagia...

salam semua...
^_^

Baru lepas dengar kabar berita yang si dia dah nak bertunang..alhamdulillah..dah sampai jodohnya.kalau dulu,dia tak henti henti cuba memikat hati ini dan setiap masa melafazkan kata kata cinta..tapi awak,maafkan saya..saya sudah ada yang punya dan saya hanya menganggap awak tidak lebih dari seorang teman biasa..

mungkin die sudah putus asa dan penat mengharapkan bulan jatuh ke riba kan??sebab tue die cari pompuan lain.hehe..tak delah,ini semua ketentuan ALLAH..dah tidak ada jodoh diantara kita maka itu ALLAH telah menganugerahkan wanita lain untuk menjadi permaisuri di hati awak..yer,awak memang baik..awak punya harta,rupa dan segalanya..tapi tidak sanggup hati ini untuk menduakan cinta yang sudah lama saya jalinkan.tak mungkin saya tinggal dia hanya kerana awak.dia nyawa saya..saya akui,semua gadis berebut ingin berdampingan dengan awak.tapi,biarlah kita teruskan perhubungan ini sebagai seorang teman tapi mesra sahaja.oh,alangkah beruntungnya gadis yang bakal kamu sunting nanti..jaga dia elok elok yer..sememangnya,ini semua sudah ketentuan..kita ada jalan hidup masing masing..


hey awak,ada lagu untuk awak!
baby baby jangan kau marah sebab ku tolak,
ku tahu kamu handsome,ku percaya kau baik,
ku pasti yakin ada wanita yang tertarik.
baby baby jangan kau dendam sebab ku enggan,
bercinta aku mahu tapi bukan denganmu,
ku sudah ada satu kekasih yang menunggu..


hehe.tue die!rosak lagu Aliff Satar.teringat dulu dulu awak asyik puji suara saya cedappp macam Siti.tue pon saya rase sebab awak nak amek hati saya sebab awak tahu saya peminat Siti kan..hehe


apa apa pun,saya hargai perasaan yang pernah wujud dalam hati awak dulu..saya suka bila awak berusaha untuk memikat saya..pelbagai cara awak lakukan untuk pastikan cinta awak terbalas walaupun kadang kala terbit rasa lucu dan tak selesa..awak terlampau baik layan saya.thanks for everything..saya takkan lupakannya.tapi,maafkan saya kerana menolak cinta awak..saya yakin yang si dia yang bakal menjadi tunangan awak mampu membahagiakan awak..mampu memberi segalanya lebih daripada saya mampu beri kepada awak dan mugkin dia lebih baik dari saya..insyaallah.

saya akan sentiasa doakan awak..jadilah seorang suami yang bertanggungjawab dan bapa yang baik kepada anak anak awak nanti..cuma satu pinta saya,jangan lupakan hubungan yang pernah terjalin antara kita walaupun ianya adalah sekadar seorang sahabat..saya sayang awak..

tolong doakan saya pon akan sampai jodoh cepat cepat macam awak jugak sebab saya jeles..hehe

Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

7 comments:

Yana Libra said...

Aik??
Teman tapi mesra eh? :p

Seri_Najwa95 said...

akak, semoga si dia berbahagia..
percaya lah, akak juga akan bertemu dgn jodoh akak suatu hari nty :)

Cik Puan Muda Umi said...

wahhh..seronoknya rasa bila ada org cuba buat mcm2 demi kita kan..tapi kalau hati tak sayang,buat p la apa pun,tetap tak boleh sayang kan..:)

Ummi Iman said...

hanya tuhan yg tahu apa yg terbaik utk kita.. jodoh di tangan tuhan.. apa pun akak doakan semoga berbahagia bersama insan tersayang

Cik Aya said...

mungkin itu ada hikmahnya..saye suke tengok insan len bahagia dengan pasangan...alhamdulillah

Lea Isnawi said...

moga smua nya bahgia :)

saya said...

semoga kita dojohkan dgn org beriman.
dan yang lebih baik dari yg kita kenal sbelum nih :)

thanks sebab sudi tinggalkan link kat entry bloglist iylia :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...