My Beloved Followers

Jiwang sikit..:P

Assalamualaikum!


izinkan gua yang berhati brutal ni untuk berjiwang malam ni..haha!
rindu kekasih hati yang jauh dimata lah der!
sambil sambil updated blog ni,gua layan lagu Siti.haha!feeling beb!gua dok memekak jer dalam bilik,nasib tak ujan.hehe.jom kite nyanyi sesama.lalala

Aku wanita punya hati nurani
Yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata
Dan membuat tuli telinga

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Cintaku ini anugerah terindah
Dari yang Maha Kuasa
Cintaku padamu tak pernah berubah
Meskipun kita berbeza

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini
[ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/s/siti_nurhaliza/wanita.html ]
[Chorus:]
Aku wanita aku kaum hawa
Yang memang rapuh hatinya
Aku wanita aku punya cinta
Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

(Ulang Chorus)

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Haaaa...

Ku wanita...
Haaaa...
Ku wanita...
Yang hanya perlu kau fahami

(Ulang Chorus)2x

Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata
Pilihan hati belahan jiwaku ini

Wanita... ooo...
Ku wanita... hoouuu...
Wanita...

lot of love,
Peminat Setia Siti!


Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

14 comments:

tyra uyura said...

sama la.. cik tyra pn minat siti jgk.. :D

lg 1 miss sue.. kite pn suke green jgk.. boleh jd geng la kte.. heehe

Puteri Diyana said...

aww!suwwettnyee :D
hee.
nice entry

Yana Libra said...

saya pun rindulah pada cik abam saya..huhu~~ :p

Cik Aya said...

sweet lah

♥ Miss Hearty ♥ said...

kite pon minat siti ! :)

♥ siKechekMessy ♥ said...

wah jiwangnya dia ,
sweet doew :D

nasir hamzah said...

wah cute and jiwang,hehe

-SUPERGIRL- said...

muke pon mcm siti dah tuh . series . ad irassss... mesti kwn2 ad ckp jgak an ?

sy follow :)

nur fatinah mohammad shariff said...

eh eh. sampai sini dengar ade orang nyanyi lagu wanita nihh laa. hehe :D

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi,jiwang lak dia ea..

syafiqakarim said...

jiwang sket xpeee.
kahkah

Maii said...

wahhh :D

NOOR FATIN said...

ala letak lirik je ke? buat la video sekali awak nyanyi, nak dengar jugak :P

MiSz fiFiEyQa said...

weewiittt...sedondon nampak...ehehe... ;)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...