My Beloved Followers

Koleksi Jam Tangan

Assalamualaikum!


Lately aku asyik gila beli jam tangan jer.huhu!actually dari dulu suka kumpul koleksi jam tangan.aku tak kesah sama ada jam tue ada brand atau tak.yang penting bagi aku ia nice,cantik bila dipandang dan paling penting selesa bila dipakai..alah,berlambak jam aku harga die RM10 jer pun.huhu.yang penting aku suka dan kena dengan citarasa.bila dah berkenan,beli dan pakai je la kan.


ok,aku menambah lagi collection jam aku.yang ni baru beli.(er,sory.nak menunjuk sikit)hehe!




cute tak?erm,yang ni special sikit sebab aku beli 1 set yang ada pelbagai warna tali die..colourfull.boleh tukar tukar.so,aku boleh pakai match dengan colour pakaian aku.yeayyy!



Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

7 comments:

Yana Libra said...

hehe..saya pun baru beli jam ni..untuk hadiah hari jadi adik saya..hehe~~

Suriada Sulong said...

sy penah beli jam mcm nie 3 kotak. ada org dtg jual kat opis. senang kasi hadiah kat kwn2. time beli dulu rm35 jer.

Yana Libra said...

@Suriada Sulong

skang pun rm35 je saya beli..heh..org dtg ofis jugak~

susulemakmanis said...

saya pom beli RM35 jugakk..hehe

bebeldotsorang said...

wah bestnya hehe..

nasir hamzah said...

wah pink tuh.. tapi kalau beli yg berjenama tu lebih tahan lama..

azuan aziz said...

sy pn ada koleksi jam tangan
jom le nengok
http://belibelahonline.com/?wpsc_product_category=jam-tangan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...