My Beloved Followers

Sememangnya betul..:D


Sila perhati gambar dan Quote ini betul-betul..(aishh,serammm neyh!)





haaa..amacam?betul tak?bagi aku,pakaian pompuan sekarang lebih seram dari kuntilanak.menyeramkan sampai naik bulu roma.bukan stakat bulu roma jer tapi siap naik ngan nafsu sekali tue kalau lelaki tengok!sememangnyer benar bukan?

ni peringatan untuk diri aku sendiri jugak..jangan kita terlampau mengikut nafsu nak pakai itu ini...bergaya jer lebih tapi pakaian mak aiiiii..seksa melihatnya..memangla zaman sekarang ni mcam macam fesyen,trend pakaian ni tapi kita sebagai wanita muslim,pilihlah pemakaian yang sesuai dengan kita.jangan kita menjadi mangsa fesyen yang entah ape ape yang bakal menyesatkan kita..

ingat,kekadang pemakaian yang menyakitkan mata ni boleh merosakkan akidah dan meningkatkan gejala sosial..tue yang makin banyak kes rogol,cabul,raba bagai tue..so,renung renungkanlah..

that's all!
by:Kuntilanak Cantek!haha

Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

3 comments:

Yana Libra said...

apa yang sememangnye betul tu??

susulemakmanis said...

Hehe..actually entry ni tadi belum siap tp dah terpost!haha..now,done!

Yana Libra said...

oooo, patutlah..hehe~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...