My Beloved Followers

"BERSIH", bersih ke??

Assalamualaikum!


Bersih!Bersih!Bersih!tak terlambat lagi rasenya untuk aku nak update pasal" BERSIH" ni.yela,walaupun perhimpunan tue dah tamat tapi bahang dia masih terasa kan?kt FB,Twitter,blog,paper,berita semua pasal BERSIH.aduyaiiiii..masing masing bertelagah sesama sendiri.ape nak jadi....dah macam negara yang sedang berperang dah.takut...


aku bukan nak kutuk pembangkang ke kerajaan ke,kekadang aku sebagai mahasiswa ni tak tahu nak sokong politik mana.tapi yang aku tahu,Islam ajar kita sebagai ummatnya kebaikan,tapi aku tengok dunia tak seperti dulu.manusia sibuk nak mengubah sana-sini, tapi dalam diri tak nak berubah terlebih dahulu.ade jer yang tak puas hati.nak protes sana sini.


dari pemerhatian dan penilain aku,yang beragama islam pun sedih kita lihat.bertudung labuh,berkopiah,berjubah tapi terpekik terlolong protes macam orang bukan islam tue kenape?dah macam takde iman dalam dada.pastue cedera sana sini nak salahkan siapa?
aku ase,orang bukan islam bukan main gembira lagi gelakkan orang islam yang bergaduh sesama sendiri.dan sasaran diorang nak musnahkan kita akan tercapai kalau macam ni lah sikap orang kita.hmmmmm..Dunia!

just tertarik dengan satu gambar ni.

beruk pon join perhimpunan yg kononnya "BERSIH" tue beb!salute r.wakaka.adoiii


dunia akhir zaman..politik salah satu punca kehancuran dan perpecahan..
wallahuallam!



Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

2 comments:

nur fatinah mohammad shariff said...

beuk pakai baju tuuu ? errr. hemsemmmm -,- haha.

hye kak sueeee :)

Yana Libra said...

takde maknenya perhimpunan haram ni..huhu~~

seram je tgk berita, ganas betul~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...