My Beloved Followers

exam buat aku separuh giler!

assalamualaikum..


exam!cuak kan?tahap tekanannya tak dapat nak ungkapkan dengan kata-kata.hanya sape-sape yang sedang bergelumang dengan exam ni jer yang tahu betapa exam ni buat kita separuh giler.serius aku kadang-kadang dah give up!aku suka study tapi aku tak suka exam!damn!otak aku macam dah rosak dah!tiap-tiap lepas solat hanya mampu tadahkan doa mohon pada yang Esa agar aku kuat menghadapi dugaan sebagai insan yang bergelar pelajar dan tekanan yang aku hadapi tak cenderung untuk aku buat kerja yang bukan-bukan..mane tahu stress sangat sampai terjun bangunan kan..huhu.dah banyak kes terjadi kot.moga aku kuat...kuatkanlah iman aku,berikanlah semangat untuk aku terus berusaha,berikanlah aku kejayaan dan keberkatan dalam menuntut ilmu ini Ya Allah.


kehidupan sebagai mahasiswa U ni memang sangat indah..cuma time exam jer saat yang sangat menyeksakan.salah aku jugak,banyak main-main & suka study last minute.padan muka kau sue!bila la nak berubah..kalau awal semester semua subjek nak score A,tapi bila dah hujung semester,lulus & tak repeat paper pon jadila..huhu.


dah penat study,kekadang dah fed up sangat..grrrrrrrr..dear stress,lets break up!

menghitung hari dengan penuh keterujaan dan ketidaksabaran..tak dapat bayangkan betapa aku bebas seperti burung-burung di awangan bila musim final exam dah tamat.ahaksss..semoga cepat semua ini berakhir!


Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

4 comments:

Yana Libra said...

hehe..mmg seronok bila dah lepas semua.. :)

Eera Shera said...

sy bru abeh exam td. lega dah.. study2 jgn stress ok ;)

Farah Syairah said...

Gudluck 4 ur exam... =)

Jebat said...

bersusah-susah dahulu dan bersenang-senang kemudian...acaner tu? =)

kalau awk ada masa layari Blog saya di http://www.pendekarmontel.blogspot.com

terima kasih awk dan salam ramadhan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...