My Beloved Followers

makan-makan time

assalamualaikum.. 

hari ni baru ada mase terluang untuk  update blog..yelah,weekend kan..takde kerja nak buat.so, bila dah ada mase ni, nak ceritalah pasal last week punyer story,tak basi lagi kot ceta ni.hehe..sempena berakhirnya bulan syawal yg mulia hari tue, aku n the geng ni buatlah jamuan makan sikit-sikit.kebetulan pula, aku dan member aku si Ruhil tue baru sahaja menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 15 tahun.haha.so, wajiblah diorang kena celebrated kan!














eh, macam terlebih banyak pulak upload..tadi nak tunjuk cikit-cikit jer..haha.tapi takpelah.ape ape pon, kami sangat happy hari tue dan terlampau kenyang sebab makan terlampau banyak.haha.thanks gegirl semua..syg korang!umuahh!


Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

3 comments:

Cik Aya said...

wahhhh...best nye gather g kekawan macam nie..teringat zaman u dulu kala

fa said...

bila bab2 makan mmg best.. huhuhuh.. ^^

p/s: tetiba teringat kwn2 lama.. hee :)

wisata outbound said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...