My Beloved Followers

Ulang Tahun Kelahiranku yang Ke-22 :)

happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to me, happy birthday to me..
(sedap tak suara kite ? ) hehe


saban tahun bila tiba tanggal 12 September, maka bertambahlah usiaku.okey, Di tahun 2012 ini membawa aku ke usia 22 tahun..muda lagi kan?ke dah tua?haha.getting older means getting wiser right?okey, terus terang cakap, banyak banyak hari yang ada, hari ni lah yang paling aku tunggu-tunggu. yelah, setahun hanya tiba sekali jer kan? semua orang tertunggu-tunggu hari ulang tahun mereka.samalah dengan aku.time ni lah nak muhasabah diri, nak ada azam baru la apa lah.hee.semoga aku bertambah matang dalam menempuhi kehidupan ini, semakin tabah, dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki, diberi kerahmatan,kebahagiaan dan semua yang baik-baik belakalah yang aku harapkan.amin ya rabbal alamin..

hari ni excited sangat dapat ucapan-ucapan dari yang tersayang, family, dan kawan-kawan..kalau kat FB tue akau rase dah macam artis dah.tak larat den nak membalasnya.haha.gembira baca ucapan dan doa-doa mereka.thanks olls !terasa diriku begitu berharga.hikhikhik..

tiada yang special sangat pon pada hari jadi ku kali ni..yelah,sibuk sikit almaklumlah semester baru bermula..hadiah dari family dan yang tersayang pun belum lagi aku dapat.akan ku tuntut itu ! huhu.okey, but yang lain cikitnya pada kali ni dimana si dia celebrated my bufday in advance !speechless babe!terkejut dan terharu sangat.tak sangka dia datang rumah bawak kek coklat aiskrim kegemaranku.padahal lagi 4 hari bufday ku tiba,happy sangat.sambut awal awal sebab aku terpaksa pergi universiti dah..btw,thanks and congrats to my darling and my family kerana berjaya mengejutkan aku dan sudi meraikannya.sayang korang semua ketat-ketat !umuah.


:: kek bufday dari yang tercinta.tq darling :) ::

lebih meriah lagi bila tahun ni aku sambut bufday pada hari yang sama dengan roomates kesayanganku, Ruhil Amira..teruja kot bila tahu kami share hari jadi yang sama.hehe.genap 12 malam semalam,masing-masing makes wishes each other.lucu pulak rase..hee.nanti kami nak beli kek upin dan ipin (sue dan ruhil ) hihi,nak celebrated sama sama dengan kawan-kawan kuliah!tak sabarnyerrrr...



sekarang, aku dah pening fikir nak beli ape untuk ibu tersayang..yela,dia yang susah payah melahirkan, menjaga dan mendidik anak dara dia ni kan.takde dia,takde la aku.thank to her.hanya ALLAH yang mampu membalas jasanya..biasanya dihari jadi kite,kite akan terima pelbagai hadiah, pelbagai ucapan kan..so,apa salahnya kite bagi something special kepada ibu kita dan ucap terima kasih dan mohon ampun padanya sebagai tanda kita sebagai anak menghargai jasanya kan?

Lastly, sempena ulang tahun kelahiranku ini, aku meletak beberapa harapan. harapan itu hanya ku pohon pada yang Maha Esa iatu mohon dipanjangkan usia ku agar aku dapat merasai lagi nikmat kehidupan ini , mohon supaya diberi kesihatan yang baik untuk aku menjalani ibadatNya dengan sempurna, diberi ketabahan untukku menuntut ilmu dijalan keredhaanmu, diberi kebahagian yang berpanjangan bersama keluarga dan orang-orang tersayang.
Ya Allah, ku mohon ampunkanlah dosa-dosaku, ampunkanlah dosa kedua ibu bapaku, ampunkanlah dosa kekasihku, dosa kawan-kawanku dan seluruh ummat islam didunia ini.Semoga kami semua mendapat hidayah dari Mu Ya Allah !


sweet 22..tapi macam 16 tahun kan?hahahaha


Terima Kasih sudi baca entry Miss Sue..Komen kamu amat perlu..

4 comments:

Eca Dwinky Asha said...

selamat ulang tahun sue...lama eca xdtg sini kan?.hehehe

Cik Tie@Akak said...

22 tahun??akak ingat masih skolah lagi...:))
hepi besdeyyy....

TiranaAduka said...

Assalamualaikum susu lemakmanis

Selamat ulang tahun yg ke22..
Salam kenal dari tirana aduka..
Kalau ada kelapangan jemput singgah ke teratak TA..

GOLD FINGER said...

happy besday sue..may Allah bless you..thanks singgah blog akak yer..meh lar singgah umah skali..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...